Regulamin Salonu Glam House

Decydując się na usługę w naszym salonie akceptujesz warunki ogólne – niniejszy regulamin salonu

1) Godziny otwarcia Salonu Glam House: Pon-pt- 8.00-21.00 , Sobota-9.00-15.00. W dniu świątecznym ustawowo wolne od pracy , salon będzie nieczynny.
Istnieje możliwość umówienia się w taki dzień do usługi doliczamy wówczas 100%

2) Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 10 min., po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły.
W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi , w niektórych przypadkach spóźnienia oznacza brak wykonanej usługi. Usługa przepada , również gdy klient korzysta z Vouchera.

3) Zakup usługi w Salonie Glam House jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon, poddaję się zabiegowi z własnej , nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznał się z cennikiem i z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje klient będzie ponosił odpowiedzialność.

4) Zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnej predyspozycji oraz potrzeb klienta , co ma wpływ na CENĘ końcową.

5) Na terenie Salonu Glam House zakazane jest:
* palenie papierosów i zażywanie środków odurzających
* głośne i niekulturalne zachowanie

6) Ceny zawarte w naszym cenniku nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Salon Glam House nie ponosi odpowiedzialności za to, że klient nie zapoznał się z cennikiem salonu i usługami wchodzącymi w zamawiany pakiet usług.

7) Za przedmioty pozostawione na terenie Salonu Glam House nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

8) Ewentualne skargi , wnioski i zażalenia prosimy składać osobiście, telefonicznie lub mailowo (glamhouse.warsaw@gmail.com ). Reklamacje rozpatrywane są do 7 dni od daty wykonania usługi.

9) Reklamacji usługi doczepiana włosów,  podlega tylko usługa aplikacji włosów. Włosy zakupione w salonie, bezwzględnie nie podlegają zwrotom.

10) Prosimy o przemyślane zakupy w sklepie stacjonarnym. Nie przyjmujemy zwrotu ani nie dokonujemy wymiany zakupionych produktów.

11) Salon Glam House zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

12) Udostępnianie danych osobowych i numerów telefonu przez Klientów przy rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych przez Salon Glam House, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

13) Informujemy, że obszar zakładu objęty jest monitoringiem. Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).

14) Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon Fryzjerski.

15) Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 1-3 miesięcy, po których upływie podlegają zniszczeniu.

17) Reklamacja moga zostać zgłoszone do 7 dni roboczych. Reklamacje przyjmujemy w formie pisemnej. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 7dni.

18) Reklamacje fryzjerskie mogą dotyczyć: niewłaściwego wykonania strzyzenia, koloryzacji, jeśli włosy zostaną źle pokryte farbą, kolor się wypłucze bez powodu.

19) Reklamacje kosmetyczne: jeśli manicure hybrydowy nie utwardzi się bądź naturalnie się zapowietrza, pęknięcie bądź złamanie paznokcia/ żelu, nie jest podstawą do reklamacji. Uszkodzenia mechaniczne nie będą brane pod uwagę. Przy pozytywnym rozpatrzeniu, klientowi przysługuje prawo do wykonania korekty reklamowanej usługi w ustalonym terminie.

20) W przypadku usług kosmetycznych salon nieodpowiada za uczulenia jeśli czas noszenia stylizacji był dłuższy (w przypadku) manicure hybrydowego niz 2 tyg, przedłużanie na szablonie, uzupełnienie żelu niz 3 tyg.

21) Salon nie zwraca pieniędzy za wykonanie usługi w ramach reklamacji.

Glam House Warszawa